zaterdag 24 september 2011

Weer van alles te melden

Hier een bericht van het front, waar het nodige gebeurd is en ik heb het gevoel dat ik nauwelijks tijd heb om het bij te benen. Om bij het begin te beginnen, ik heb een nieuwe redacteur ontdekt die zich voor Spatten op mijn werk wil storten. Spatten? Wat is dat? Nou, we hebben een lokaal economisch transactie systeem in Harderwijk, waarin mensen aan elkaar diensten verlenen, die betaald worden met het lokaal betaalmiddel, de Spat. Zij krijgt nu Spatten van mij voor haar werk, en kan die weer uitgeven bij een ander Lets-lid, die bijvoorbeeld voor haar een paar mooie jurkjes voor haar dochter naait.
Zij heet Roelie Koobs en heeft ervaring op dit gebied. Maar een redacteur betekent wel werk, want die gaat natuurlijk op- en aanmerkingen maken, waar ik wat mee moet.
Verder ben ik met een collega schrijver naar de boekpresentatie van Gerard van Emmeriks nieuwste boek: 'De kippenjongen', geweest. Heel boeiend om eens te zien hoe dat gaat. En ik ben heel benieuwd naar het boek. Meteen de volgende morgen zat ik in de trein met een verkeerd treinkaartje (maar dat werd heel vriendelijk afgehandeld door de conducteur) met een andere collega schrijfster, op weg naar een masterclass van Yvonne Kroonenberg. Erg inspirerend, maar oh, nog meer werk aan de winkel als ik die tips probeer te gebruiken! Ik heb nog wel 1 miljoen boeken genoemd als tip voor aankomende schrijvers.
Om af te ronden ben ik van mijn paard afgedonderd, en heb nu een blauwe plek op zeker lichaamsdeel.
Betekent dit dat ik op moet passen om mijn evenwicht te bewaren?

1 opmerking:

Ellen zei

zo te zien hoef je je niet te vervelen, Ellen :-)