maandag 26 september 2011

Verrassing!

Ja, dat kun je wel zeggen, mijn verrassing was groot toen ik een bericht ontving van mijn eerste vriendje.
In de box werden we aan elkaar overgeleverd en toen werd duidelijk dat snelheid niet altijd loont. Ik kon al lopen, hij kroop nog, maar als we allebei een koekje kregen lukte het hem altijd om mijn koekje buit te maken, ook al rende ik naar de verste uithoek van de box en hield het koekje zo ver mogelijk bij hem vandaan. Later kwam het toch nog goed tussen ons. En nu heeft hij mij gevonden via deze blog. Onbegrijpelijk.
Verder zijn er mensen die zich bezorgd maken over mijn ijver om tips te verzamelen voor beginnende auteurs en dat ik er een heuse redacteur op na houd vinden ze ook verontrustend. "Je laat je toch niet alles zeggen hè, het blijft wel jouw boek!" Weest gerust, ik ben eigenwijs genoeg om correcties die mijns inziens niet bijdragen aan de leesbaarheid van mijn verhaal niet toe te passen. Maar ik heb al gemerkt dat mijn redacteur uiterst nauwgezet werkt en ze heeft vaak gelijk met haar opmerkingen.
Het eerste hoofdstuk heb ik aangepast aan de hand van haar aanwijzingen. Ik blijf proberen om mijn deadline van half november te halen. Zodra ik weet wanneer ik de presentatie ga houden laat ik het weten!

Geen opmerkingen: