dinsdag 20 september 2011

De quickscan is binnen!

Nou, eindelijk was het dan zo ver, ik heb commentaar gekregen op de bladzijden die ik had ingestuurd.
Gelukkig in grote lijnen positief. Zelfs dat 'de tekst een bepaalde rust en gezelligheid uitstraalt die vrij uniek is.'
Nou weet ik niet of gezelligheid in Nederland uniek is, maar in een geschreven tekst blijkbaar wel.
Toch meurt het mij te veel naar oubolligheid en theekransjes. En dat terwijl één en ander in mijn verhaal toch best bizar te noemen is, maar dat kwam in de door mij gekozen passages blijkbaar niet over.
Verder was het advies om het op sommige punten nog zintuiglijker te maken.
Kortom: werk aan de winkel. Carin, degene die ik op het oog heb om de boel te drukken, is op vakantie, dus ik heb even de tijd om er nog aan te werken. Het houdt me weer van de straat moet je maar denken.
En ik heb er zelf al een tijdje niet meer naar gekeken, dus wie weet kan ik er fris tegenaan.
Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben, mijn streven is het half november te presenteren.
Leuk Sinterklaas- of Kerstcadeautje?

Geen opmerkingen: