dinsdag 3 januari 2012

Nieuw Jaar

Tja, en toen was het 2012. Ik had al een beetje bedacht dat ik een mooi afscheidsbericht zou componeren, in de trant van: het was leuk, maar ik stop er mee. Dat wil zeggen: ik blijf knutselen aan het product, gewoon voor de oefening, maar ik betwijfel of ik het ooit laat drukken. Ik vind/vond het  niet goed genoeg, en teveel op een doktersroman lijken. Dus.
 Maar  de afgelopen weken heb ik enige afstand genomen, en na herlezing van de eerste hoofdstukken was ik toch weer niet al te negatief. Wat verwacht ik eigenlijk van mezelf? Ik ben op zijn best een amateur, en een debutant. Wat kan het me eigenlijk schelen? Als het ooit wordt gedrukt, en er zijn mensen die er plezier aan beleven, ook al is het een doktersroman, wat dan nog?
En zo zanik ik nog een tijdje door in mijn hoofd. Kortom, ik weet het niet.
Ik laat het een en ander maar een beetje op me afkomen.
Maar ik weet wel dat ik veel vrienden heb die me door dik en dun steunen, dat is heel veel waard.

Geen opmerkingen: