donderdag 29 maart 2012

Het is volbracht!

Af, het boek is af! Mijn redacteur en ik zijn er klaar mee. Van de week was ik bij een bijeenkomst in Nijkerk met de schrijfster Jessica Durlacher, niet de minste dus, en die had het over de vijftigste keer dat ze met haar redacteur aan de tekst aan het schaven was...ik moet er niet aan denken. Maar ja, zij is prof, ik ben amateur en dat wil ik graag zo houden. Ik vind dat ik erg mijn best heb gedaan om er iets van te maken. En dan is genoeg ook genoeg. Nou zijn we er nog niet natuurlijk: nu komt de drukker/uitgever in beeld en moet ik van haar horen wat we moeten doen om het zo aan te leveren dat zij er mee uit de voeten kan. En als het dan eindelijk gedrukt is, komt er een groot feest en een presentatie waarbij ik iedereen nu al van harte uitnodig. Drank en hapjes en jolijt zullen er zijn, en je kunt ook al intekenen op een exemplaar, uiteraard met een handtekening en boodschap van de schrijver herself er in. Komt dat zien. Dus het gaat er dan toch van komen, dit jaar nog is het zover (hoop ik). Intussen houd ik me onledig met het schrijven van allerlei griezelige korte verhalen, ook leuk hoor.
Nu ben ik in elk geval in hoera-stemming. HOERA

2 opmerkingen:

Anoniem zei

HOERA!!! GEFELICITEERD!!!

Ik teken in!!!

Groetjes, Renée

Anoniem zei

Hoera hoera inderdaad ! Tsjonge jonge, wat een besluit zeg. Ik kijk uit naar de presentatie en het boek zelf. Die verhalen zijn zeker griezelig, althans dat ene dat ik onder ogen kreeg. Ik was even bang dat je in een klap de helft van je potentiele lezersgroep van je had vervreemd, ha ha. Kan je ook vanuit het mannelijk perspectief schrijven ? Leuke oefening misschien.......
Sander