zondag 10 maart 2013



Alweer genomineerd.

Ja, u hoort het goed, ze is weer genomineerd, deze keer met een heuse eenakter.
De Theaterwerkplaats van Harderwijk bestaat twintig jaar en om dat eens goed te vieren werd er een wedstrijd uitgeschreven. Er moest een kort toneelstuk komen en om het echt moeilijk te maken had men bedacht dat het moest gaan over het thema van de boekenweek: Gouden tijden, zwarte bladzijden. Ga er maar aan staan. Goed, toch leuk, zo'n uitdaging, ook al omdat ik niet zo sterk ben in dialogen merk ik. Ik vertel een verhaal, laat de mensen vaak niet aan het woord. Goh, zou dat een thema kunnen zijn, een vingerwijzing naar mijn functioneren in het dagelijks leven? John zei trouwens dat er waarschijnlijk drie inzendingen waren binnen gekomen, fijne jongen is dat ook.
Ik heb wel gevraagd wie de stukken hadden beoordeeld, en daar was in elk geval ook een acteur bij, dat leek me terecht want zij moeten het stuk dat het wordt gaan spelen op...Het Boekenbal van Harderwijk! Zo kom ik nog eens ergens, als ik niet genomineerd was denk ik niet dat ik was gegaan (andere plannen), maar nu lijkt het me leuk om te zien wie de Harderwijkse fine fleur is in schrijversland. Ik zou het in elk geval leuk vinden een paar medecursisten te ontmoeten.
't Wordt nog wel wat met mij hoop ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Hopen dat je wint, dan wordt je eerste toneelstuk uitgevoerd.
Groetjes, Maaike, Jan Jaap en Ingel