vrijdag 4 mei 2012

Briefwisseling 

Geachte Ellen Smal,

 Hartelijk dank voor uw manuscript De kat en de dominee dat wij in goede orde hebben ontvangen.
We zullen uw manuscript zorgvuldig lezen en beoordelen dus houd er rekening mee dat dit enkele maanden kan duren. Indien u geen gefrankeerde retourenvelop heeft meegestuurd, wordt uw manuscript na een eventuele afwijzing door ons discreet vernietigd. Indien u na afwijzing toch prijs stelt op het retourneren van uw manuscript, kunt u alsnog een gefrankeerde retourenvelop nazenden.
Met vriendelijke groet,
Laurens Molegraaf
Uitgeverij Cossee.

Mijn antwoord: 
 
Vooral dat dit laatste discreet gebeurt vind ik mooi. Tjonge, op enkele maanden had ik niet gerekend, maar het zij zo. Ik zal de volgers van mijn blog op de hoogte brengen dat ze nog even geduld moeten hebben...
met vriendelijke groet,
Ellen Smal

En nu maar wachten.

1 opmerking:

beppe zei

Weer zoiets waar je niets van weet.

Drie maandaen zijn lang als je wilt weten hoe de voortgang zal gaan. Voor ons vliegen die maanden natuurlijk voorbij.
Ellen, spannend!

Groeten, Anneke