donderdag 16 mei 2013

Langs de deur

Dezer  dagen kon je mij op de fiets en ook wel per auto door Harderwijk en Ermelo zien crossen om mijn boekje aan de man te brengen. Aan de deur wordt niet gekocht, maar dit ging om bestellingen die ik dan maar persoonlijk afleverde. En sommigen kregen het per post toegestuurd. Inmiddels ben ik toegetreden tot een selecte groep vrouwen die zich verenigen in Probus. Dat is een groep vrouwen die bijna allemaal na een arbeidzaam leven met pensioen zijn en samen op niveau converseren.
Je begrijpt dat ik voor die groep ben uitgenodigd en onder hen was veel belangstelling voor mijn schrijfkunsten, dus bij een volgende gelegenheid hoop ik daar ook wat exemplaren te slijten.
De voorraad slinkt wel gelukkig, en er is zelfs iemand die het wil bespreken in haar boekenclub. Leuk hoor. Ik schrijf ondertussen vlijtig door. Maar in deze tijd vraagt de tuin en de boot ook om aandacht.

Geen opmerkingen: