vrijdag 26 april 2013

De dominee in de boekhandel

Ja, u leest het goed, ik heb het gedurfd en ben bij de Bruna in Harderwijk naar binnen gewandeld met twee exemplaren van De Kat en de dominee. Of ze die maar in de winkel wilden neerleggen. De manager van de zaak herkende me zowaar van de prijs voor het toneelstuk en nam ze direct aan.
Hierdoor gesterkt liep ik ook maar even binnen bij de andere boekwinkel van Harderwijk, waarvan de naam me nu even niet te binnen schiet, maar erg literair correct in elk geval, en daar ontvingen ze mijn verzoek ook positief. Nu volgende week gaan kijken of ik mijn boekjes kan vinden in die rijstebrijberg van aanbod. Bij Da Vinci in Ermelo liggen ze ook in de etalage; Hetty Houwen die daar werkt is deels verantwoordelijk voor de griezelige omslag, vandaar. En nu ben ik nog van plan om op Koninginnedag aan verkoop te doen. Wie weet wie daar allemaal langs komen, mensen die mij wel kennen maar nog niet weten dat ik een tweede carrière ben begonnen. Daar hoop ik op.
En op een Oranjezonnetje natuurlijk. En oranjebitter. En misschien het eerste oranjetipje, dat is een vlinder voor de niet-kenners onder jullie.

Geen opmerkingen: