zaterdag 2 februari 2013

Optreden voor Apollo's Kamer

Een hele eer: ik mag op 24 februari als gast optreden bij de Literaire Kring Apollo in Harderwijk en voorlezen uit eigen werk. Spannend. De aanleiding was de Publieksprijs voor Azuurblauw.
Voorlezen heb ik kunnen oefenen bij het voorlezen van kerstverhalen voor Colline, een organisatie die zich met toneel e.d. bezig houdt en de vrijwilligers een workshop aanbood om te leren hoe je op een onderhoudende manier een verhaaltje voor kunt lezen. Leerzaam! Zo blijf ik bezig en het houdt me van de straat. Ik heb ook een verhaal geschreven voor Opium (wedstrijd), en ben bezig een theatertekst ( nou ja, een een korte scène) te schrijven voor een wedstrijd onder de naam: 'Tekst op de planken.' Hierbij krijg ik hulp van Conny Vermeulen, die zelf teksten en liedjes schrijft voor cabaret, en ook optreedt, dus ze weet wat werkt en wat niet. Haar dochter , Martine Sandifort, is een pro; ik heb haar in actie gezien in de voorstelling 'Hulphond.'

Geen opmerkingen: