zaterdag 29 september 2012



 

Ter info:
Op 27 sep 2012, om 08:04 heeft Ellen Smal het volgende geschreven:
Hallo Carin en Maurice,
Zijn er al vorderingen te melden wat betreft het I-pad-avontuur?
Is er al behoefte aan een synops van mijn kant?
Mijn vrienden vragen me er regelmatig naar, vandaar dat ik toch maar aan de bel trek, ook al realiseer ik me dat jullie meer te doen hebben.Fijne dag verder!
Ellen Smal
Hallo Ellen,

Wij blijven maar aanlopen tegen de Amerikaanse belastingdienst. We hebben nu een aantal keren contact gehad
in de avond, maar dan bedraagt de wachttijd minstens een half uur, dat werkt dus niet.
Ik zal trachten een collega te vinden die dit al heeft geregeld om te horen hoe zij het hebben gedaan.
Ik hoop daar volgende week op terug te komen. Want ik merk dat veel schrijvers hierin interesse hebben.
Wij willen dit dus heel graag organiseren.
Wordt vervolgd.
groet,
Carin

 






 

Geen opmerkingen: